loading...
Web Hacked By GoJE BLuE !
GoJE BLuE ! بازدید : 62 یکشنبه 01 فروردین 1389 نظرات (0)
سلام دوستان عزیز

سال نو را به تمام شما دوستان عزیز و محترم تبریک عرض می کنم و بهترین ها را برایتان آرزو دارم.


این ظاهرا آخرین پست سال 87 هست و دوست دارم از تمام دوستان محترم که تمام این مدت ما را پشتیبانی کردند تشکر کنم

دیگر اینکه تمام سفارشات سال 87 بجز سفارش آقا بهنام براشون فرستاده شدهکه از آقا بهنام عذر خواهی می کنم، من تمام سعیم رو کردم ولی به موقعنتونستم برسونمش به پست.

خبرهای داغی هم برای عیدی شما عزیزان دارم و اونا از این قرارند:

اضافه شدن بیش از 300 فیلم جدید به 1000 لیست

اضافه شدن سریال های پرطرفداری که هوادارهای زیادی داره در سراسر دنیا وبالاخص در ایران (که چندین بار توسط دوستان درخواست شده بود) همانند:


Dexter
برای دوستداران ژانر جنایی، این یکی از بهترین های ساخته شده تا حال است که به شدت طرفدارای خاص خودش رو داره.


Prison Break
نیازی به تعریف نیست که سریال prison break یکی از برترین سریالهای ساخته شده در ژانر هیجانی هست که شما رو میخکوب می کنه.


Arrested Development
بدون شک پرطرفدارترین سریال کمدی که با امتیاز 9.7 در IMDB می درخشه.


Rome
روم، به نظر خیلی ها بهترین فیلم تاریخی ساخته شده هست، به نظر خود من هم همینطور.


Justice
اگه به سریالهای جنایی علاقه دارید، این یکی از بهترین هاست


Supernatural
همیشه جای یه سریال ترسناک رو خالی میدیدم، حالا با سوپرنچرال یک سریال درام، ترسناک شما هم می تونید لذت ببرید، این سریال به همه پیشنهاد میشه


Jumong
دیگه نیازی به تعریف نداره!


Heroes فصل سوم با زیر نویس فارسی
فوق العاده ترین سریالی که تابحال دیدم، و حالا فصل سوم با فوق العاده ترین داستانها


Joey

سریالی کمدی و پرطرفدار که طرفداران سریال friends بسیار می پسندند


the Office
بدون شک پرطرفدارترین سریال کمدی در حال حاضر دنیاست که با بازی فوق العاده Steve Carell


Pimp my ride
که یک سری فوق العاده درباره ماشین هاست، ماشین های کهنه توسط یک گروهخبره به زیباترین اتومبیل های دنیا تبدیل می شن. این سری واقعا دیدنیه!!

نکته جالب درباره این سریال ها این هست که بیشتر این سریالها با امتیاز بالاتر از 9 در IMDB برترین سریالهای دنیا هستن که یکجا به سریالهای سابق در لیست اضافه شدن.


فیلمهای جدیدی باز هم در چند روز آینده داره اضافه میشه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 629
  • بازدید ماه : 629
  • بازدید سال : 4,279
  • بازدید کلی : 57,125